2016. május 17.

Ásványbörze 2016 - Békéscsaba - Élménybeszámoló

Gyurmásvány ékszerek
Ismét elérkezett ez a nap, amit minden évben nagyon várok. Nem csak a rengeteg csodálatos ásvány látványa miatt, hanem mert sok ismerőssel találkozhatok. Az idei börze viszont azért más egy kicsit, mert az asztal másik oldalán álltam.

Két órával nyitás előtt már serényen pakolásztunk a helyszínen. Akkor már többen ott voltak a kiállítók és eladók közül. A bejárathoz közelebb, majdnem szemben volt a berendezésre váró asztalom, ami több szempontból is tökéletes hely. Az egyik ok a mellettem levő dupla asztalon elterülő kristályok szépsége és mennyisége.

A látogató sereg már 9 óra előtt néhány perccel az ajtó előtt várta a nyitást.

Rengeteg elismerő, dicsérő és támogató hozzászólást kaptam. Invitálást más kézműves és ásványos megmozdulásra, vásárra.

Időközben voltak kisebb szüneteim, amikor körbenézhettem a többi kiállítónál:
... és jobbra, Péter szépséges gyűjteményének egy része.
Mellettem balra...

... közelebbről.
Nagyon szép ásványok...
Csiszolt marokkövek
Borostyánba zárva
Geódák, golyók, pálcák
Geóda csiszolatok

Csiszolatok, ékszerek

Gyönyörű gyöngyékszerek
Nagyon jó nap volt! A hangulat vidám és barátságos. Rengeteg látogató, nagy érdeklődéssel nézte végig a kínálatot.
Az biztos, hogy jövőre újra találkozunk ott!

Gyurmásvány ékszerek


Ehhez a bejegyzéshez ajánlom még:

Tetszett a bejegyzés? Írd le véleményed megjegyzésben!
Iratkozz fel e-mail címeddel, hogy a legújabb bejegyzésekről értesítést kapj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése